Grattis på födelsedagen Rebecca!!!

Hejhej!

Som ni alla vet så är Rebecca my name, så varför inte heta så liksom.
Det är är mitt första inlägg på denna blogg och eftersom jag är en vild, galen och en helt fantastisk tjej så tänkte jag börja blogga här så alla i världens alla hörn kan få se vem jag egentligen är. Jag kommer blogga om de coolaste festerna, lägga upp de hetaste bilderna och givetvis Luleås senaste skvaller. Min dröm är att bli lika stor som blondinbella och förhoppningsvis öppnar jag snart mitt första aktiebolag. Jag hoppas att DU hjälper mig att nå min dröm!

Eftersom att jag fyller år den 22 Februari har jag därför fått denna blogg av Malin och Mikis som är mina klasskompisar, och de tror på mig och min framtid!

Ha det bra, lovar uppdatering så snart som möjligt! Puss ;)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, vad roligt att du ska börja blogga. det är på tiden!!!!!!!

2011-02-20 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0